As Christmas approaches and the Paris Hotel in NYC fills with guests, an immigrant housekeeper, Boni, and her brother, the lobby clerk, are without a place to sleep. Secretly living in the hotel, Boni's need for rest tangles with a deeper curiosity - about the guests, the rooms, and the lives behind closed doors. When she discovers a disturbing notebook in a guest's room, her search for sleep is overtaken by an obsession with the lives around her and the things we keep hidden.