In a spa surrounded by mountains of salt, guests relax and sunbathe, while workers collect the glittering crystals under the sun. Children run off, escaping the watchful eyes of adults, and a woman drifts through this landscape in a haze, detached from reality. As night falls, the space transforms, shaped by the desires of those who pass through.