In a small Anatolian town in the early 2000s, ten-year-old Esma’s world quietly unravels after a factory explosion sets off an unrelenting fire. As smoke poisons the land and her family struggles to survive, Esma clings to what remains of her childhood. As We Breathe is a tender portrait of resilience in the face of invisible disasters, a story about growing up too soon, holding on to hope, and refusing to disappear.