Lea, a fifteen-year-old girl, spends her summer at a health camp surrounded by forest and beach. Lea is determined to lose weight, and she longs to be like her friend Sasha, her new roommate at the camp: fun, lively, and unafraid to take up space in the world. While Sasha seeks attention from the local boys, Lea's heart is set on Rune, a charming instructor from the camp. When Rune reciprocates her attention, something awakens within Lea; an unfamiliar yet thrilling desire.