Bishnu returns to her Himalayan village after quitting her job, only to face mounting family pressures and societal expectations. As tensions rise with her pregnant sister's arrival and a budding relationship with a "suitable" boy from her community, Bishnu must choose between conforming to tradition or claiming her independence.