Anton, a successful Russian director in his late thirties, feels hollow despite his career, relationship, and friends. Obsessed with casting the perfect actress for his deeply personal film, he flees to foreign lands, trapped in an exhausting, relentless routine. As weeks pass, the producer makes decisions without him. Alone and spiraling, Anton's self-destruction deepens - until an unexpected, wordless connection offers a faint hope of salvation.