Set in an all-girls Christian boarding school, Anna always feels like an outsider due to her ability to see ghosts. Her roommate, Rika, is the complete opposite: an effortlessly popular, well-liked honors student admired by everyone. But when Rika takes her own life, the entire school is shaken, none more so than her closest friend, Shiori, who struggles to make sense of the loss. After discovering Rika's diary, Anna begins to feel her spirit manifest before her, slowly seeping into her body...