Award-winning director Agnieszka Holland is embarking on her most ambitious project to date, a biopic of the iconic 20th-century Czech writer Franz Kafka. Conceived as a kaleidoscopic mosaic, the film follows the imprint Kafka left on the world from his birth in 19th-century Prague to his death in post-WW1 Vienna. Franz will give the audience a brand new perspective on the life of the man behind the literary giant.