In 1975, a woman made her way to the summit of Mount Everest. Her name is Junko. She became the first woman in history to conquer the world's highest summit. Her glorious achievement captivated the world, casting a radiant light but also a deep shadow on her friends and family. In her later years, even though she was diagnosed with a terminal illness, Junko continued to challenge the mountains throughout her life. What did Junko last see beyond the top?