In 2007, Juliette Binoche and Akram Khan paused their careers to co-create In-I, a daring performance toured worldwide. Today, Juliette Binoche revisits that inspiring journey. Through unseen footage, she reflects, as a filmmaker, on creation, the risks it entails, and the personal transformation it brings.