Hong has been in prison for ten years for killing her husband. Due to her contribution to the inmates' art troupe, Hong unexpectedly gets a chance to reduce her sentence. Her son, Lele, has been raised by his grandmother and has never been ready to live with his mother. After their reunion, Lele always treats her coldly. With a lonely grandmother who wants Lele to come back to her, and a society that is not kind to ex-prisoners, will Hong be able to escape the intangible prison and regain the freedom of her heart?