Jay Kelly, the new film from Academy Award nominee Noah Baumbach, follows famous movie actor Jay Kelly and his devoted manager Ron as they embark on a whirlwind and unexpectedly profound journey through Europe. Along the way, both men are forced to confront the choices they've made, the relationships with their loved ones and the legacies they'll leave behind.