Toni is 15 and lives in Cañada Real, Europe’s biggest irregular shanty town, on the outskirts of Madrid. Proud of belonging to his family of scrap dealers, he spends his days with his grandfather, whom he admires and follows wherever he goes. But the demolition machines are approaching their plot, threatening to destroy everything they know. The grandfather refuses to leave, no matter what the cost. In dark nights with no electricity, the legends of his childhood feel more real than ever before. While everything around him changes, Toni must make a choice: to face an uncertain future or to cling on to a disappearing world.