Sixteen-year-old Dídac travels by bicycle along the course of the Danube with his family. In these hot days, an unexpected meeting changes the direction of the trip: a mysterious boy appears in the water. His enigmatic presence not only awakens something new in Dídac, it also threatens to change the relationship with his family.