In summer, Nagisa and Natsuo, meet by the sea. Their vacant gazes reflect each other as they exchange awkward words and wade into the rain-drenched ocean. In winter, Li, a screenwriter in a creative slump, travels to a snow-covered village. There, she finds a peculiar, desolate guesthouse run by the enigmatic Benzo. Their conversations rarely connect, yet they set off on an unexpected adventure.