A young armed girl and a poet with a strange physical condition live in a house that has no connection with the exterior. One day a knife-grinder rings the bell and is smitten with the young girl at first sight. The poet thinks it is death who has come for him. When she falls pregnant and has her child, she goes home to live with her mother, a woman with serious mental problems.