"La felicidad is a short film about nostalgia and the memory of my late brother. Since then, I only think of him and try to recreate some kind of image that can still unite us, that can still make me feel, some notion of happiness, some kind of resemblance, that gives me back his image and my own, together, beautful, eternal". (Paz Encina)