In the working class suburbs of Bilbao in the late 80s, a rhythmic gymnastics team gets ready to compete in a championship to take place in Berlin. When the mothers are unable to accompany their daughters, the task falls to the men, who show scarce interest in the trip, or in the sport, or even in their own daughters. This will be a long journey, as the Berlin Wall falls, during which they will discover a new way to be fathers.