Pheasant Island is the world's smallest area of jointly owned land. For half of the year it belongs to the Spanish state, and for the other half to the French. It stands in the middle of the Bidasoa river, a natural border separating the two states. Laida and Sambou, a local couple, are taking a stroll in front of the island. Suddenly they see two people trying to swim across the river to the other side. Days later a body appears during the event to exchange sovereignty of the island. Who is going to take charge?