Bilbao, mid-August. Jone (20) lives with her father and her younger sister Marta. Her father has had to leave his job, unable to continue due to the complications of Parkinson's. Meanwhile the Big Week festivities kick off in Bilbao, during which Jone will fall in love for the first time. During this summer, Jone will alternate between the sensation of immortality she enjoys with Olga, the girl she falls for, and the fear of being left alone because of her father's disease.