In nighttime Havana, the dim lights that light up its streets rely on an unstable electricity supply- the same one that supplies the sound systems at raves. A group of young people, witnesses to the complete lack of energy, drift through the city, lost in delirious conversations, conspiracies and apathy as the city grows darker.