Memory is fragile, and mine perhaps even more so. I make notes or create clues that allow me not to forget, but at the same time help me cross the threshold of death. My seven-year-old daughter Iune has battled rhabdomyosarcoma. To find healing from the experience, I created a four-part ritual in four directions. A journey back home to Mexico. A journey that has been abstract and confusing, yet filled with symbols and meaning. This expanded cinema experience is built from the director’s random, yet sometimes methodical and systematic notes.