Bodies that move, walk, swim, progress. Bodies that rely on other bodies: that communicate and organise among themselves. Their complex movements mean that obstacles, borders, farewells, walls, family, hopes and arrivals all become imprinted on the body. Changes of place and travel appear as power, possibility, and future. Friday Dreams is a collaborative film made by sharing experiences, compiling fragments, transforming images and imaginaries, and expressing them.