1983a da Madrilen, eta gaueko sei dama liluragarrik bisoizko berokiekin, mediekin eta apenas beste ezerekin egiten dute lan... harik eta argi keinukariaak dituzten polizia-auto batzuek kalea inguratu eta sei emakume transak eraman arte. "Luxuzko putak gara!". Bazkari lasai batean, kameraren aurrean hitz egiten dute artista eta prostituta gisa izandako esperientziez, marjinazioaz eta lege errepresiboez, gazte izateaz eta okerreko gorputzean harrapatuta zeudela deskubritzeaz.