Scientist John Gaylord, an epilepsy-sufferer, rents a house on the Florida coast from Ann Gracie, a widow who claims that she can still hear her dead husband's voice. John meets Ann?s friends, the artist C. L. Shawn and his wife. Although John keeps his epilepsy a secret from his new acquaintances, Shawn accidentally discovers the truth. John falls in love with Ann and his doctor advises him to come clean with her about his condition, but instead he decides to break things off.