In the West of the late 1800s, the Jeffers gang murders miners for their claims. One of their victims, Cromwell, is shot to death at his mine, but his son Luke manages to shoot one of the attackers. When the gang turns its attention to miners in the area of Silver City, Marshal "Lightning" Tyrone, named for his quick draw, organizes a posse to hunt them down.