Jim Scott and his younger brother Tony are both midshipmen at the Naval Academy in Annapolis. Although Jim is in love with Peggy Lord, she convinces him that they should wait to get married. Jim and Tony are assigned to the same ship. When Tony's jet crashes one day, the Navy sends him back to the Academy to recover. Peggy visits him in hospital and they start spending time together. Tony falls in love with Peggy and when Jim returns from sea duty, he admits to his relationship with her.