Frankie Dane is the leader of a street gang called the Hornets. Humiliated in public by McAllister, Frankie decides to kill the boy. Only two members of the gang, Lou Macklin and Angelo "Baby" Gioia, are willing to help him as the rest want nothing to do with murder. Ben Wagner, a social worker who runs the local youth centre, sees that something is separating them from the rest of the gang and tries to find out what it is.