When a ship docks in San Francisco, a taxi driver grabs a suitcase from one of the passengers and makes a run for it. In the ensuing chase, the driver hits a policeman who kills him with a shot before dying. Called in to investigate, police inspectors Lt. Ben Guthrie and Inspector Al Quine discover that the suitcase contains a statuette full of heroin and that a drug syndicate plans to use innocent, unsuspecting tourists visiting the Far East as drug couriers.