Deputy sheriff Les Martin is working on the murder of a gold-mine executive killed in a ghost town after discovering that he was being robbed. Martin soon finds out that the dead man's last words "dancing in the bucket" refer to the tram cars hanging from the cables crossing the canyon. Another two murders later, Martin finds the culprit, who climbs onto one of the wagons and starts making his way across the deep canyon precipice.