Hired killers Charlie and Lee go to a school for the blind where they shoot one of the teachers, Johnny North. The man puts up no resistance. They are curious to know why they were paid so highly to kill a man who accepted his death so passively and wonder who ordered his killing. The killers connect him with an armoured car heist several years earlier and begin following his former associates in the hope of finding the booty.