In New Orleans, during Mardi Gras, a killer is thirsty to avenge the violent death of a friend he believed was murdered. He meets and falls for the beautiful Lois Seeger, thus pitching himself dangerously against her husband. TV movie broadcast by NBC on 18 November 1964. Considered to be the second film shot for TV (the first was David Lowell Rich?s See How They Run, 1964). Don Siegel had already made The Killers for TV, but, considered too violent, it was directly released on the big screen.