Ex-convict Ben Chamberlain is accused of murder by a sadistic sheriff. The sheriff gives him food, a horse and an hour to lose himself in the desert, just as he usually does with the other criminals he later hunts down and kills. But Chamberlain?s not an easy prey. TV movie broadcast by the NBC on 31 October 1967.