Police Detectives Daniel Madigan and Rocco Bonaro are trying to bring in small-time hood Barney Benesch for questioning when he steals their guns and escapes, getting them into trouble with Police Commissioner Anthony X. Russell. The Commissioner is also worried because there is evidence that his oldest friend, Chief Inspector Charles Kane, is taking bribes.