Three men in the Mexican desert are about to rape a woman when Hogan, a gunfighter, arrives on horseback and kills them. She is Sister Sara, a nun involved in the Mexican revolutionary movement against the French. Hogan agrees to take her to the revolutionaries' camp and promises to help them attack the French garrison at Chihuahua provided they make it worth his while. En route, Hogan is surprised to see Sara smoking a cigar and drinking whisky.