Harold Benson and his girlfriend Bonita Friml follow blackjack dealer Willie Brodax all over the United States. The thing is that every time Harold sits at Willie's table, he wins. This gets poor Willie fired from a string of casinos until he ends up in Reno. Bonita and Willie fall in love and decide to kill Harold for his life insurance. But Harold commits suicide and to cash the money they have to make his death look like an accident.