A road movie and coming of age comedy which pays homage to the French new wave, winner of Panorama's First Feature Award in Berlin Film Festival and of Best Cinematography Award and Special Jury Mention in Tribeca Festival. Since the teenager Tomás is clearly too much of a handful for his mother, she packs him off to stay with his big brother who is studying in Mexico City.Tomás has brought a cassette along with him; the tape is part of his father’s legacy and contains the music of Epigmenio Cruz. When the trio learns that their idol is in hospital fading fast and alone, they set off in their rusty heap of a car to pay their last respects to this one-time rock star.