Sequel of the animated film, Daddy, I'm a Zombie. Just when everything was going so perfectly for Dixie, her old zombie mates show up with bad news: Nebulosa is leading the zombies on a rebellion against all mortals. As bearer of the Azoth, only Dixie can stop her; what side will Dixie take?