Argentinian director Anahí Berneri returns to competition in the Official Selection with this film which was presented in the first San Sebastian Co-Production Forum in 2012. A young married couple, Lucía and Manuel, seem to have forgotten the desires and projects that brought them together. Separately, Lucía and Manuel come back into touch with their personal desires while they draw further apart. They feel like teenagers and discover their immaturity. With no common roof, in the open air, they no longer know how to get home.