Czech director Alice Nellis won the New Directors Award in 2002 thanks to this road-movie packed to the hilt with sombre sense of humour. Grandmother fulfills her dream, Mother stops treating her daughters like kids, the daughters stop treating their husbands like idiots and father’s ashes get spread all over the country.