Gyorgi Pálfi, one of Hungarian cinema's most hallowed names, needs no dialogue to describe various snapshots of life in a small rural community to the rhythm of an old man with hiccup. Special Mention in the Zabaltegi New Directors section of the San Sebastian Festival in 2002.