Magallanes sees his humdrum life turn upside down the day Celina, a women he met in the violent years when he was a soldier with the Peruvian Army, jumps into his taxi in a Lima street. This unexpected re-encounter with the dark past that unites them prompts Magallanes to embark on a daring plan to help Celina get money and find his own redemption.