Fernando is a good man who takes care of his only son Daniel, a shy and sensitive boy. After the death of Ana, his wife, every night Fernando recalls his love by putting together his dead wife's stuff. One day he finds a VHS tape that will change this routine and will put him on the track of the man who ruined the image he had of his beloved wife. The project participated in the I Europe-Latin America Co-Production Forum.