Young Paula lives and works at the pile of a middle-class family caring for their children. Her life takes an unexpected turn on discovering that she's pregnant by a young man who refuses to accept his fatherhood. Paula decides to conceal her pregnancy and looks for the answer in abortion; but with no money, it won't be easy. Meanwhile, everybody in the house is busy preparing the birthday party celebrations for one of the youngest members of the family, Nachi. No one seems to notice Paula's condition. Time passes and Paula has no success. On the day of the event the guests are having fun at the pile, unawares of Paula's problem. By now her pregnancy is well advanced and the family is thrown into an unexpected situation. Directorial debut by Eugenio Canevari, who participated in the International Film Students Meeting at San Sebastian in 2013 with his short film, Gorila baila.