Following its screening in Films in Progress at last year's San Sebastian Festival, Benjamín Naishtat's first film competed at the Berlin Festival and won Best Film at the Jeonju Festival. When a heat wave grips the suburbs, blackouts and waves of pollution push the social order to the brink of collapse, forcing each inhabitant to confront his own motives, instincts and fears.