Presented in the Generation section of the Berlin Festival and winner of the Award for Best Ibero-American Film at the Guadalajara Festival, the first film by Matías Luchesi revolves around a girl who, starting to become a woman, feels the profound need to discover her true identity. She does not know who her father is and she is determined to find him.