Presented at the Directors' Fortnight in Cannes, the latest film from Diego Lerman opens when Matías, a 7 year-old boy, finds his mother, Laura, unconscious on the floor on coming home from a birthday party. When Laura comes round, she decides to flee with her son to a shelter for battered women. Seen through the eyes of Matías, we follow their escape and the way everything he knew turns into danger, while Laura looks for a safe place to live.