Fila is popular amongst her friends, because she is cool, sassy and loud. But so is Gülcan, which makes her a rival to Fila. When Gülcan participates in a make-over organised by a teen magazine, Fila is terrified to lose her position as a group leader. In addition to that there are rumours regarding her relationship to 27 year old Artur, also nicknamed "Pedo" behind his back.