Sequel to Carmina o revienta (Carmina or Blow Up), again directed by Paco León. When her husband dies suddenly, Carmina convinces her daughter María not to register the death until two days later so that she can collect the double pay packet he had pending. For two days they hide the body and pretend not to grieve in the everyday life of a block of flats in a poor part of Seville.