In his latest film, premiered in the Un Certain Regard section in Cannes, Jaime Rosales tells the tale of Natalia and Carlos, two 20 year-olds in love who struggle to get by in today's Spain. Their limited resources prevent them from getting ahead as they would like to. They have no great ambitions because they have no great expectations. To earn a bit of money, they decide to shoot an amateur porn movie.